دانلود آهنگ Beni Cok Sev از Tarkan تارکان + ترجمه فارسی

دانلود ترانه بنی چوک سئو Beni Çok Sev از تارکان Tarkan به همراه متن اصلی، و ترجمه فارسی از Top Turkish Music

 

اطلاعات آهنگ
 خواننده :تارکان
 نام آهنگ : Beni Çok Sev
 معنی نام آهنگ : منو خیلی دوست داشته باش
 سال انتشار: ۲۰۱۷
 آلبوم : ۱۰
پخش‌کننده صوت

متن اصلی

Bir kavga nasılda hoyrat
Savaşırken savrulurken büyüttü hayat
Ben sensiz yapayalnızdım
Suyum oldu, aşım oldu ama aşksızdım
Bir vurgundu geçtiğim yollar
Düşe kalka yaşanır mı öğretir yıllar
Ben sensiz her şeye sustum
Koca dünya dönüyordu içinde yoktum
Sevdanı bulmak yıllar sürdü
Hoş geldin gönlüme kaderim güldü
Tut elimden beni çok sev kimseye verme
Seveceksen ömürlük sev, bir günlük sevme
İyi günde kötü günde
Sakla göğsünde
Sen bu kalbe iyi geldin
Benden hiç gitme
Tut elimden beni çok sev
Kimseye verme
Seveceksen ömürlük sev
Bir günlük sevme
İyi günde kötü günde
Sakla göğsünde
Sen bu kalbe iyi geldin
Benden hiç gitme
Bir Sabahsız Geceydi Ruhum
Gün Misali Gözlerinde Güneşi Buldum
Bir Dertli Rüzgardım, Estim
Umudum sen, huzurum sen yeniden doğdum
Sevdanı bulmak yıllar sürdü
Hoş geldin gönlüme kaderim güldü
Tut elimden beni çok sev kimseye verme
Seveceksen ömürlük sev, bir günlük sevme

 کانال تلگرام آموزش زبان ترکی

ترجمه

یک دعوای خیلی سرد و سخت
در حالی جنگ و برباد رفتن زندگی بزرگش کرد
من بدون تو تک و تنها بودم
آب و غذا داشتم ولی بدون عشق بودم
راه هایی که عبور کردم برام ضربه بودن
سال ها با پستی و بلندی سپری میشه و یاد میده؟
من بدون تو به روی همه چیز سکوت کردم
دنیای پیر در حال چرخش بود و درونت نبودم
پیدا کردن عشق سال ها طول کشید
به قلبم خوش اومدی، بختم خندید
دستمو بگیر و منو خیلی دوست داشته باش، و دستتو به کس دیگری نده
اگه میخوای عاشق باشی برای یک عمر باش، برای یک روز نه
تو روزهای خوب و بد
درون سینه ات نگه دار
به این قلب خوش اومدی
منو هیچ وقت ترک نکن
دستمو بگیر و خیلی دوستم داشته باش
دستتو به دیگری نده
اگه میخوای عاشق باشی برای یک عمر عاشق باش
نه برای یک روز
تو روزهای خوب و بد
درون سینه ات نگه دار
به این قلب خوش اومدی
منو هیچ وقت ترک نکن
روحم مانند شبی بی طلوع بود
خورشید را در چشمان مانند خورشیدت یافتم
یک باد پر درد بودم که شروع به وزیدن کردم
امیدم تو هستی، آرامشم تو هستی، از نو متولد شدم
پیدا کردن عشق سال ها طول کشید
به قلبم خوش اومدی، بختم خندید
دستمو بگیر و منو خیلی دوست داشته باش، و دستتو به کس دیگری نده
اگه میخوای عاشق باشی برای یک عمر باش، برای یک روز نه

 کانال تلگرام آموزش زبان ترکی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.